جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
۰ نفر

در فاصله کمتر از یک هفته پس از قهــرمـانی شگفت‌انگیز و معجزه‌آسای لسترسیتی در لیگ جزیره، صنعت سینما به این اتفاق ورزشی روی خوش نشان داده و از همین حالا می‌توان روزی را تصور کرد که علاقه‌مندان ورزش و سینما داستان قهرمانی روباه‌ها را روی پرده سینماهای جهان به تماشا نشسته‌اند.

ستاره‌های سینما نقش ستارگان نوظهور دنیای فوتبال را ایفا می‌کنند.

به گزارش همشهري، گرچه هنوز خبري معتبر از احتمال ساخته شدن فيلم قهرماني لسترسيتي منتشر نشده اما جست‌وجو براي يافتن بازيگران احتمالي نقش‌هاي اصلي اين درام ورزشي كليد خورده است. تام هنكس بازيگر سرشناس آمريكايي كه به دروغ شايعه شده بود 500هزار دلار از قهرماني لستر به جيب زده، احتمالا بهترين گزينه براي بازي در نقش كلوديو رانيري سرمربي روباه‌هاست؛ كسي كه در لحظه قطعي‌شدن قهرماني لستر نزد مادر 96ساله‌اش در ايتاليا بود! گرچه برخي معتقدند توني سرويلو بازيگر 57ساله ايتاليايي بيش از هنكس آمريكايي حق دارد اين نقش را بازي كند.

تام فلتن به جاي كسپر اشمايكل دروازه‌بان، كريستف والتس بازيگر اتريشي - آلماني به جاي هموطن خود كريستين فوكس در خط دفاع و ادريس البا بازيگر سياهپوست بريتانيايي به جاي وس مورگان هم ديگر گزينه‌هاي حضور در اين پروژه سينمايي هستند. مورگان سرگروه لسترسيتي در فصل رو به پايان ليگ جزيره بود و حالا انتخاب بازيگري چون البا كه سابقه بازي در نقش لوتر را هم در كارنامه دارد، مي‌تواند يك گزينه بسيار مناسب و هوشمندانه باشد.

براي انتخاب بازيگر نقش رياض محرز يكي از 2فوق ستاره اين فصل لستر كه جايزه بهترين بازيكن ليگ برتر را هم برد، بايد سراغ يك بازيگر الجزايري برويم و او طبعا كسي نيست جز طاهر رحيم؛ ستاره «يك پيامبر» ژاك اوديار كه در فيلم سينمايي «گذشته» اصغر فرهادي هم ايفاي نقش كرده، شايد بهتر از هر بازيگر ديگر بتواند در نقش هموطن سرشناس خود ظاهر شود. البته اين نكته را هم بايد درنظر گرفت كه محرز 25ساله است و رحيم 34ساله!

ماشين گلزني لستر كه تازه در 28سالگي هوس ستاره شدن به سرش زده، امسال در كنار رانيري و محرز يكي از نقش‌هاي اصلي را در قهرماني لسترسيتي ايفا كرده است. براي نقش جيمي واردي گزينه مناسب تام هيدلستن 35ساله و انگليسي است كه شباهتي ذاتي هم با واردي دارد. تنها آسيايي تيم قهرمان ليگ برتر هم شينجي اوكازاكي ژاپني است كه پيشنهاد ما براي ايفاي اين نقش، جكي چان است! گرچه اين دو بيش از 30سال با هم اختلاف سني دارند.

از آنجا كه تا امروز كسي چندان به چهره مرد شماره يك كينگ پاور توجه نكرده و فقط هموطنان تايلندي ويچاي سريواداناپرابا خود را در قهرماني لسترسيتي شريك مي‌دانند، مي‌توان ايفاي نقش اين سرمايه‌دار تايلندي عشق فوتبال را به يك زن سپرد. براي سينمايي‌تر شدن داستان، چه‌كسي بهتر از تيلدا سوئينتن كه چهره‌اش هم شباهتي انكارناپذير به شهروندان كشورهاي شرق آسيا دارد؟

  • سرود قهرماني با صداي بوچلي


كلوديو رانيري 6هفته پيش كه هنوز هيچ‌كس به قهرماني روباه‌ها اطمينان نداشت، به آندريا بوچلي خواننده هموطن خود پيشنهاد داد سرود قهرماني لستر را در ورزشگاه كينگ پاور بخواند. حالا كه‌رؤيا به واقعيت پيوسته، خواننده نابيناي ايتاليايي به قولي كه به رانيري داده پايبند مانده و قصد دارد امروز پيش از آغاز مسابقه لستر با اورتون روي صحنه برود. بوچلي كه از محبوب‌ترين خوانندگان جهان است و بيش از 80ميليون آلبوم او در سراسر دنيا به فروش رفته، با وجود نابينا بودن علاقه‌اي خاص به ورزش فوتبال دارد.

کد خبر 332906

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha